Category Archives: Zayıflama

Maden Suyu Toniği

Ülkemizde tamamen doğal olarak elde edilen maden suyu mineral açısından zengin olduğu için vücudun gün içinde ter ile kaybettiği mineralleri almasını sağlar. Bu nedenle her gün en az bir maden suyu içmeniz hekimler tarafından önerilmektedir. Ayrıca diüretik yapısı nedeniyle böbrekleri ve kanı temizlemekte. Bu temizlik sırasında az da olsa kilo vermeye de yardımcı olmaktadır.

maden-suyu

 Maden suyunun bilinen bu özelliklerinin yanı sıra Cilt Doktorlarınca önerilen bir faydası daha bulunmaktadır. Cilde tonik olarak uygulandığında ya da yüzün maden suyu ile yıkanmasında da faydalar azımsanmayacak ölçüdedir. Katkısız ve organik bir ürün olan maden suyu kozmetik mağazalarından edinilen toniklerden daha güvenilir olmakla beraber berrak ve duru bir görünüm için sık sık başvurulması gereken bir arınma yöntemi olacaktır.

Tüm gün makyaj malzemelerinin, hava kirliliğini ve güneş ışınlarının etkisinde kalan cilde bir ödül gibi maden suyu sunmak hem rahatlama hem gözeneklerde genişleme hem de derinlemesine temizleme sağlayacaktır. Pürüzsüz bir cilt için düzenli kullanılması ve cildi doğal minerallerle beslemek gerekmektedir.

madensuyu

Maden suyunu özel bir kür olarak kullanmak yerine her akşam cilt temizliğine dahil etmek daha faydalı olacaktır. Bu noktada sabun ve ılık su ile yıkanmış temiz bir cildi pamuğun üzerine damlatılan maden suyu ile silmek ve durulamadan yatmak en etkili yöntemdir. Zira bu şekilde cilt sabaha kadar mineral maddeler ile yenilenir, beslenir ve yumuşar. Ayrıca her sabah maden suyu ile yüzü yıkamak ferahlık ve zindelik vereceği için tüm gününüzü daha dinamik yaşamanıza neden olacaktır.

Tamamen doğal olan bu malzeme ile denemekle hem maddi hem de manevi bir kayıp yaşamayacaksınız. Denemenizi şiddetle öneririz.

Su Zayıflatır Mı?

zayıfsu
Kilo alıp vermek, yakılan kalori ile alınan kalori arasındaki orantıyla ilgilidir. Zayıflamak isteyenler aldıkları kaloriden daha fazla kalori harcamadıkça amaçlarına ulaşamaz. Bunun için yapılması gereken yüksek kalorili yiyecek ve içecekler yerine daha düşük kalorili besinler seçmektir.
Zayıflamak isteyenlerin öncelikle dikkat etmesi gereken şey; günde en az üç litre su içmektir. Çünkü su böbrekleri çalıştırır ve kalori alma oranını düşürür. Tabi ki su içerek kilo vermek mümkün değildir. Ancak beslenme tarzınızı değiştirmeyip sadece su içerek de vücudunuzdaki değişimleri gözlemleyebilirsiniz.
Suyun bir başka yararı ise dinlenmeye yardımcı olmasıdır. Bu da enerjinizin daha uzun dayanması demek oluyor. Daha çok enerji harcamak da daha fazla kalori yakmaktır.

Hafıza Güçlendirmek İçin Egzersiz

222Tüm medya spor yapmanın öneminden bahseder oldu. Kilo vermek için önemli olduğu zaten hepimizin malumu. Ancak bu yazımızda kilo verdirme özelliğinin dışında bir özelliğinden bahsediyor olacağız egzersizlerin.

Sağlam kafa sağlam vücutta bulunur lafı 2000 yıl önceki bi laftır. O dönemden günümüze aslında hiç de bir şey değişmedi. Şu anda sağlam vücut formumuzu koruyamadığımız için bir nevi vücudumuza toksik maddeler aldığımız için vücudumuzun kusursuz işleyişini bozmaktayız.

Gün içerisinde yaptığınız rutin işlerin dışında her gün sadece tempolu bir yürüyüş ya da çeşitli kas çalıştıracak egzersizler hafızamızı geliştirebilir.

Kilo Verme Yöntemleri

dietHavaların ısınmasıyla kilo verme telaşımız daha da artmış durumda. Kiloları kazakların altına saklama özgürlüğümüzü elimizden alsa da yaz çoğumuzun sevdiği bir mevsim.

Bu güzel mevsime vucudumuza yük olan etmenleri atarak başlamak hem sıcak havanın tadını çıkarmamızı kolaylaştıracak hem de cazibeli görüntümüzle insanların başı dönecek…

Aslında uzmanlar ve kilo vermeyi başaranlar çok zor bir iş olmadığını söyleseler de hepimiz kendimizi sıkı bir diyete hazır hissetmeyiz. Diğer bütün alışkanlıklar gibi yeme alışkanlığı da vazgeçilebilir ve değiştirilebilir bir alışkanlıktır. Bu yüzden de ilk bir kaç haftadan sonra sıkı diyet eskisi kadar sıkı gelmez ve yediklerimizden daha fazla keyif alırız.

Dukan Diyeti Atak Evresi

et1Yaz geldi. Ne yazıkki artık fazla kiloları kazakların altına saklayamıyoruz.

Oysa sadece bu yaz değil bundan sonraki bütün hayatımızı zayıf geçirmemizi sağlayacak bir formül sunuyor Dukan bize.

Aslında başka bir yazımızda genel hatlarıyla Dukan’ın vaadettiği güzelliği paylaşmıştık sizlerle. Ancak bu diyet diğer diyetlerden farklı olarak farklı evreleri içeriyor. Bu evrelerden ilki ile bilgi vermeye devam edelim.

Atak evresi dukan diyetinin ilk sürprizidir aslında vücuda. Bol bol herşeyden yemeye alışmış vücut bir anda çoğu şeyden mahrum olmaya başlar.

Hedeflenen kiloya göre en az 3 en fazla 10 gün uygulanılabilen atak evresinde aslında çok sınırlama yok. Yani şu saatte şunu ye gibi. Günün hangi saatinde ne kadar isterseniz o kadar yiyebilirsiniz.

Sadece yiyeceğiniz gıdaları dukan belirliyor. Porsiyonlar ve yeme sıklığınız size kalmış.

İşte Dukan’ın izin verdiği gıdalar.