Oriflame Kokuları

Oriflame büyülü kokular ile hafızalardan silinmeyecek etkiler bırakın... Detaylı bilgi için tıklayın.

Yazar Aranıyor

Hem yazma yetenğinizi geliştirip hemde Avon ya da Oriflame ürünlerinden ücretsiz faydalanmak ister misiniz? Detaylı bilgi için tıklayın.

More By Demi Takı Seti

Demi Moore ve Oriflame ortak tasarımı bu zarif takı seti ile günün yıldızı siz olun. More By Demi koleksiyonu ve diğer Oriflame ürünleri için tıklayın.

Aqua-Rhythm Koruyucu Gece Kremi

Oriflame bakım kremleri ile gençliğin izleri yüzünüzden asla kaybolmayacak. Daha fazla Oriflame bakım kremi için tıklayın.

 

Hafıza Güçlendirmek İçin Egzersiz

222Tüm medya spor yapmanın öneminden bahseder oldu. Kilo vermek için önemli olduğu zaten hepimizin malumu. Ancak bu yazımızda kilo verdirme özelliğinin dışında bir özelliğinden bahsediyor olacağız egzersizlerin.

Sağlam kafa sağlam vücutta bulunur lafı 2000 yıl önceki bi laftır. O dönemden günümüze aslında hiç de bir şey değişmedi. Şu anda sağlam vücut formumuzu koruyamadığımız için bir nevi vücudumuza toksik maddeler aldığımız için vücudumuzun kusursuz işleyişini bozmaktayız.

Gün içerisinde yaptığınız rutin işlerin dışında her gün sadece tempolu bir yürüyüş ya da çeşitli kas çalıştıracak egzersizler hafızamızı geliştirebilir.

Sistem şu şekilde işliyor. Egzersiz hareketlerini yapmaya çalışırken beyin hem egzersize yönelik kaslara yönelik bir düşünce biçimine geçer. Bu düşünce şekli ile uğraşan beyin bizim sıkılmamıza izin vermez ve aynı zamanda bize de günlük rutin işleri düşündürür. yani sonuç olarak beyin normalin 2 katı aktiviteyle çalışır. Bu çalışma temposu da zamanla hafızamızın zayıflamasına ya da daha ciddi hafızasal sorunların başınıza gelmesini engeller.

Hem kilo vermek ve formda bir vücut için hemde güçlü bir hafıza için egzersizleri hayatımızdan çıkarmamalıyız.

 

 

Bir önceki yazımız olan Türk Kahvesi İç Uzun Yaşa başlıklı makalemizde antioksidan, atina üviversitesi ve istanbul üniversitesi hakkında bilgiler verilmektedir.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir


*

Şu HTML etiketlerini ve özelliklerini kullanabilirsiniz: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>